Sorry, deze activiteit is niet meer beschikbaar
Ronald Nijboer
Lezing/Debat

Erfgoedcafé: Wereldzee in de Polder

Ga mee op een boeiende reis met Ronald Nijboer, georganiseerd door Erfgoedhuis Almere. Ontdek de moderne ontdekkingsreis van de Zuiderzee naar het IJsselmeer en luister naar Nijboers verhaal over zijn ervaringen en reflecties. Een avond vol inspiratie!

In zijn boek Wereldzee in de Polder beschrijft Nijboer wat er veranderd is en wat is gebleven. Geen ander Nederlands landschap is zo drastisch veranderd als het IJsselmeergebied. Hoe zijn we sinds de tijd van Havard omgegaan met ons landschap en onze cultuur? En wat kunnen we uit het verleden leren voor de toekomst? Nijboer zal ook de aandacht vestigen op Almere. Welke ervaringen heeft hij opgedaan in de jongste stad van Nederland? En hoe draag het bij aan het bredere perspectief?

De avond belooft een in…

De avond belooft een intieme en inspirerende ervaring te worden, waarbij Nijboer ook zijn indrukken van Almere, de jongste stad van Nederland, zal delen. Kom en laat je meeslepen door zijn verhaal. Vanaf 19.00 uur ben je van harte welkom voor een informele inloop, waarna het programma om 19.30 uur van start gaat. Mis deze bijzondere gelegenheid niet om meer te leren over ons verleden, heden en toekomst.

Blijf wekelijks up-to-date

Schrijf je in en ontvang wekelijks de laatste tips, evenementen, weetjes en nog veel meer over Ally!