Sorry, deze activiteit is niet meer beschikbaar
Muziek overig

ZA-EL GOSPEL CHOIR

Een relaxte middag om moeders muzikaal in het zonnetje te zetten! Geniet van een professioneel black gospelkoor van artiest Elvis E.

De groep bestaat uit een variërend gezelschap professionele zangers met waanzinnige stemmen en stralende performances van gospel, pop, soul en more. ZA-EL Gospel Choir weet haar muziekover te brengen op een unieke manier.

ZA-EL zou je kunnen kennen van tv-programma's als ‘Concert for Change’ (NPO), ‘Kerstduetten’ (NPO), The Talent Scout (SBS) en Ranking the Talent(SBS).

NOW'S THE TIME biedt hiervoor hun creative space en een heerlijke bijpassende high-tea aan met divers gebak en hartige snacks: macarons, mini donuts, scones, pastel de nata, sandwiches, wraps en quiche en een variatie aan thee. Mocht je een allergie hebben geef dit dan aan bij de aankoop van je ticket of via events@nowsthetime.nl.

Praktische informatie

• NTT ve…

Praktische informatie

• NTT verkoopt tickets per tafel, mocht je met minder dan twee personen of meer dan vier personen willen komen neem dan contact op via events@nowsthetime.nl voor een aangepast ticket.
  • Mocht je met (kleine) kinderen komen geef dit ook even door, hiervoor heeft NTT een kleiner menu samengesteld en dus ook een andere prijs.
  • Kom je met (kleine) kinderen? Dan adviseren wij je om gehoorbescherming voor hen mee te nemen.
  • Tickets zijn niet restitueerbaar.
  • Het programma gaat alleen door bij voldoende deelnemers.

• Met High-tea: €43.13
    Zonder High-tea: €16.92

Blijf wekelijks up-to-date

Schrijf je in en ontvang wekelijks de laatste tips, evenementen, weetjes en nog veel meer over Ally!