Vanaf 27 april is het meivakantie! Een heerlijke tijd om op pad te gaan. Vier koningsdag met vrienden in Almere, ga lekker naar buiten met de leukste activiteiten o.a. bij Outdoorpark SEC Almere en Stad & Natuur en geniet van het Bevrijdingsfestival. Laat je verder inspireren met de onderstaande tips.

Dit mag je niet missen!

Outdoorpark SEC Almere

Outdoorpark SEC Almere heeft een vakantieprogramma vol leuke en spannende activiteiten neergezet.

Koningsdag

Koningsdag Koningsdag almere

Vier samen met vrienden en familie Koningsdag op 27 april, er is weer een groot programma!

Bevrijdingsdag

Vier op 5 mei Bevrijdingsdag in Almere Centrum.

Speelwildernis Kinderclub

Ben jij 6 jaar of ouder en ben je klaar voor een onvergetelijk avontuur in april? Doe mee met de gave spellen van de Speelwildernis Kinderclub!

Leef je uit bij Jumping Jack Almere

Leef je uit bij Jumping Jack Almere Jumping Jack kids almere

Al je energie even kwijtraken? Bij Jumping Jack kun je helemaal losgaan tijdens een uurtje springen. Of leer salto's maken! Tijdens de meivakantie zijn ze extra lang geopend.

M. FAMILIEFESTIVAL

Kom mee naar buiten met de familie! Het M. Familiefestival trapt het lenteseizoen af met 2 dagen vol programma voor families met kinderen tussen van 3 t/m 8 jaar oud.

Naar programma

Blijf wekelijks up-to-date

Schrijf je in en ontvang wekelijks de laatste tips, evenementen, weetjes en nog veel meer over Ally!